Salam...Buat rakan-rakan tersayang.. Blog ini diwujudkan KHAS buat rakan-rakan x-SMRS..tak kirelah berapa lama anda pernah bersekolah di SMRS..asal PERNAH jer...anda memang dialu-alukan melawat blog ini..kalau tak 'PERNAH' pun boleh aje join sini... Anda juga dialu-alukan untuk menjadi ahli blog. Dan silalah rakamkan nama penuh atau nama yang dikenali ramai...baru best... Juga dialu-alukan untuk meletakkan gambar yer...tak kira la gambar ape pun tak pe....janji boleh cam wajah anda...baru cantik senarai ahli kiter....kalau tak de gambar sangat pun..letak ler gambar ape-ape aje...diterima semuanya.. TQ...:)

Ahli...

Wednesday, March 17, 2010

Perkembangan Reunion Pertama : 1

Salam...

Untuk makluman rakan-rakan sekalian...Program Reunion yang akan di adakan tidak lama lagi sehingga kini berada dalam peringkat lawatan tapak oleh AJK yang sudi membantu iaitu Haniyusman..Lawatan adalah untuk melihat kesesuaian tempat reunion akan diadakan. Pilihan utama tempat adalah dikawasan sekolah (SMRS, Beruas)...Permohonan secara formal kepada pihak sekolah akan dimajukan sejurus selepas kesesuaian tempat ditentukan..

Sekian untuk makluman kali ini...

:) :)

3 comments:

  1. elok jemput cikgu azini..dia yg incharge utk alumni smk raja shahriman.. bulan julai ni pun ada perasmian dewan baru.. sekolah ada jual meja.. at least batch 96 leh book satu meja.. ada sorang batch 95 jadi cikgu kat smk raja shahriman..leh call cikgu linda 0197173415 utk adjust dewan etc..

    ReplyDelete
  2. insyaallah...mmg dlm perancangan nak jmput sumer exckgu2 yg pernah ngajar kami samada yg masih di smrs@ tinggal di beruas.....jual meja???maksudnyer book 1 meja tuk batch'96 ker?? 1 meja boleh brape org....thanks a.karim 4 this info...:)

    ReplyDelete

Lawat Lagi...

Jangan Lupa Kasik Makan..