Salam...Buat rakan-rakan tersayang.. Blog ini diwujudkan KHAS buat rakan-rakan x-SMRS..tak kirelah berapa lama anda pernah bersekolah di SMRS..asal PERNAH jer...anda memang dialu-alukan melawat blog ini..kalau tak 'PERNAH' pun boleh aje join sini... Anda juga dialu-alukan untuk menjadi ahli blog. Dan silalah rakamkan nama penuh atau nama yang dikenali ramai...baru best... Juga dialu-alukan untuk meletakkan gambar yer...tak kira la gambar ape pun tak pe....janji boleh cam wajah anda...baru cantik senarai ahli kiter....kalau tak de gambar sangat pun..letak ler gambar ape-ape aje...diterima semuanya.. TQ...:)

Ahli...

Wednesday, June 1, 2011

Wajah Sebahagian AJK REUNION Batch 92-96

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera kengkawan semua...:)


Andakah anda telah membaca entry ini : CARTA ORGANISASI REUNION ?Jika belum...sudi-sudikan tekan ayat 'carta ...' untuk jenguk ker cerita yang dah saya sediakan..:)



Sekarang suka citalah saya hendak memperkenalkan lebih dekat lagi SEBAHAGIAN wajah-wajah orang kuat yang telah membantu / bekerja keras / bertungkus lumus menjayakan program Reunion 2010.

Penglibatan mereka pada tahap pre- reunion, reunion , pasca reunion dan seterusnya sessi posmoterm adalah sesuatu yang AMAT saya HARGAI....di tambah pula dengan kerelaan menghulurkan bantuan TANPA SEBARANG BAYARAN...itu amatlah memerlukan kefahaman dan komitmen yang tinggi dan berterusan...



Kepada para AJK dan pembantu yang lain seperti Musliha, Sazila Idawati, Azian dan lain-lain individu (yang nama saya tak dapat recalled) yang tidak 'terselit' dalam gambar ini...diharapkan janganlah berkecil hati yer....wajah-wajah ceria mereka yang terlibat pada pre reunion boleh dilihat dengan klik sini..(photo prereunion)




Dari kiri Belakang :Parin, Atan, Ayoub, Duan Ismail


Dari Kiri Dihadapan : Puyei, Tony, Normi, Linda, Irma, Watie, Rosidisyam dan Zam Abas




A lots of thank you for all of u guys....:)


No comments:

Post a Comment

Lawat Lagi...

Jangan Lupa Kasik Makan..